Nu al slapeloze nachten... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lieke Brummelhuis - WaarBenJij.nu Nu al slapeloze nachten... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lieke Brummelhuis - WaarBenJij.nu

Nu al slapeloze nachten...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lieke

27 September 2007 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Het duurt nog ruim een halve week voordat ik naar het verre 'down under' vertrek, en nu al heb ik ernstige moeite met slapen. Misschien toch een beetje zenuwen? Het zou natuurlijk ook een zeer slimme anticipatie van mijn bioritme kunnen zijn om zich alvast aan te passen aan de tijdszone van Nieuw Zeeland, maar voor nu is het niet zo handig. Hoewel je ook nachtelijke uurtjes best nuttig kan gebruiken, zoals het aanmaken van een waarbenjij.nu pagina. Bij deze dus.
Vanaf 3 oktober (2 oktober voor Nederland) ben ik van plan hier updates over mijn 'werkreis' naar Nieuwzeeland en Australië te plaatsen, en vanaf december verschijnen er updates over mijn 'rondreis' op het Zuidereiland van Nieuw Zeeland. Nog even ter info voor degene die deze website wel lezen, maar mij niet zo vaak spreken: ik ga voor mijn werk op internship naar Nieuw Zeeland, om samen te werken met een buitenlandse onderzoeker die ook veel onderzoek doet op het 'familie-werk domein'. Het doel is dus kennis maken met onderzoekers in het buitenland en productief zijn door artikelen voor mijn proefschrift te schrijven. En natuurlijk is het gewoon heel erg leuk om er even tussen uit te zijn. En dan nog wel in Nieuw Zeeland! Goed, ik ga mijn bioritme maar eens wijs maken dat het bijna nacht is in Nieuw Zeeland. Misschien nog tot deze week in Nederland, en anders hopelijk tot op deze site!

xxLieke

• 29 September 2007 - 20:02

Anke:

Joehoe de eerste reactie!