Start - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lieke Brummelhuis - WaarBenJij.nu Start - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lieke Brummelhuis - WaarBenJij.nu

Start

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lieke

02 Oktober 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hello allemaal,

Na een wat treurige start, ben ik dan echt onderweg. De KLM baliemiep wist me op zeer tactische wijze te vertellen dat de vlucht overboekt was en dat ik op 'standby' stond. Zekerheid over een plekje konden ze me dus nog even niet geven. Dat is natuurlijk even schrikken, zeker omdat de eerstvolgende vlucht pas woensdagavond zou zijn, maar gelukkig was er een support team op het vliegveld aanwezig van Juut, Anke en Vieve die me volstopten met goede moed, koffie, kaarten en kado's. Dan moet het wel goed komen. En dat kwam het ook. Want gelukkig voor mij was er een transfervlucht vertraagd waardoor ik in de plaats mocht van een persoon uit Frankfur, die nu in mijn plaats wrs erg hard zit te balen. Verder heb ik niet zo veel te vertellen. Ik heb lekker en veel geslapen in het vliegtuig en zit nu fris op het vliegveld in Kuala Lumpur, waar ik een bezienswaardigheid op zich lijk te zijn met mijn blonde haar. Ik ga zo maar eens beginnen met mijn dagelijkse brain training ;-). De hardlooproute die ze me beloofd hadden op dit moderne vliegveld is vooralsnog onvindbaar, maar ik heb ook werk bij me. Iedereen nog bedankt voor alle lieve smsje en telefoontjes. Wrs heb ik er een beetje mat op gereageerd, maar hopelijk vergeven jullie mij dat vanwege de toch wel aanwezige vertrekspanning. De volgende keer volgen hopelijk echte verslagen, ipv vliegveld tijdverdrijf vulling...

liefs! Lieke

  • 02 Oktober 2007 - 08:57

    Maartje:

    Heeeej liek!
    Heeeeeeeeeeele goeie reis nog verder en ben benieuwd naar je avonturen daar!!!
    dikke kus

  • 02 Oktober 2007 - 09:24

    Marit:

    hey liek! zo wat een vertrek, lekker zo'n overboeking! ik heb geen tijd meer gehad een brief oid in elkaar te flansen voor mensen daar, maar laat even weten wanneer je naar de boi gaat misschien kan ik dan nog wat leuke tips enzo geven! heeel veel plezier en geniet ervan!! xx buurtje

  • 02 Oktober 2007 - 09:26

    Samy:

    He babe,
    Wat een balen begin van je trip, maar hopelijk ben je dat zo vergeten als je op Nieuw-Zeelandse bodem staat! Schrijf het boekje maar goed vol;)
    Hele dikke kus, samy

  • 02 Oktober 2007 - 09:36

    Juutje:

    Lieke, ik mis je nu al!!!!!!!!!!!!!!

  • 02 Oktober 2007 - 11:16

    Matthijs:

    Dan ga je toch gewoon rondjes rennen door de vertrekhal!

  • 02 Oktober 2007 - 11:18

    Paul Bruinen:

    leuk, een weblog!!

    ik ben benieuwd

    hoi

  • 02 Oktober 2007 - 11:26

    Broekje!:

    Ha Liek, ik hoorde van Juut het verhaal... Gelukkig is alles nu ok, als het goed is ben je nu bijna in NZ, aardig gek idee.
    Plezier! Kusje.

  • 02 Oktober 2007 - 11:54

    Anne:

    Heeeey Lieke,
    Ik had al gehoord dat je naar het buitenland ging, wist alleen niet precies wanneer. Nu dus. Familie wordt steeds internationaler, want ik zit nu ook in het buitenland (uppsala, zweden). Geniet lekker van alle leuke dingen in het buitenland, ben benieuwd naar je verhalen.
    liefs Anne

  • 02 Oktober 2007 - 12:50

    Froukje:

    Heej Lieke,

    Al vertrokken?! Een super fijne tijd en ik ben benieuwd naar je verhalen die volgen op deze site!

    Liefs, Froukje

  • 02 Oktober 2007 - 12:54

    Marjet:

    lieve lieke,

    gelukkig dat je toch nog mee mocht vliegen. Waarschijlijk zit je op dit moment nog in de buurt van indonesie en hopelijk zie je kans om wat te slapen.
    Maak er een mooi verblijf van bij de kiwi's.

    kus marjet

  • 02 Oktober 2007 - 14:39

    Ankie:

    Lieke, wat onzettend leuk om te lezen dat je naar Nieuw-Zeeland gaat! Het is alweer enige tijd geleden dat we gezamenlijk op een kamer zaten bij RvB maar ik ga je weblog zeker volgen!

    Heel veel succes & plezier daar aan de andere kant van de plas!

    Liefs Ankie

  • 02 Oktober 2007 - 16:03

    Sel:

    Hey Liek! Spannend allemaal, gelukkig hoefde je niet zo lang te wachten zeg! Nou, Veel plezier met alle eerste indrukken, ben benieuwd!
    XXX

  • 03 Oktober 2007 - 12:22

    Mirjam:

    Geniet ervan! Voor je het weet ben je er weer! Liefs

  • 03 Oktober 2007 - 18:46

    Marion:

    Hé blondie
    Kun je toch zeggen dat je ook in KL bent geweest!

  • 03 Oktober 2007 - 20:14

    Wiel:

    Hoi Lieke. Natuurlijk wist ik het maar door de waan van alle dag was het mij volledig ontschoten dat je nu al zou vertrekken. Ik ben blij dat je reis nu voorspoedig verloopt. Ik wens je een hele fijne tijd in NZ en geniet ze! Ik ben benieuwd naar je avonturen.
    Groeten, Wiel.

  • 03 Oktober 2007 - 21:00

    Bas:

    He zussie,
    Gelukkig dat je een plekje hebt kunnen bemachtigen. Hoe zouden ze je uberhaupt hebben kunnen weigeren? Veel succes en plezier met opstarten in N-Zeeland. Ben benieuwd naar de verhalen.
    Groeten,
    Bas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2008

Een dag in Marapyane

24 Augustus 2008

Dag 1 in de community

03 Augustus 2008

Zuid-Afrika!

01 Januari 2008

Laatste avonturen

21 December 2007

Backpacken!
Lieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 30787

Voorgaande reizen:

02 Juni 2017 - 22 Juni 2017

Biking in Canada

01 Oktober 2007 - 30 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: