Werk weekend - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Lieke Brummelhuis - WaarBenJij.nu Werk weekend - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Lieke Brummelhuis - WaarBenJij.nu

Werk weekend

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lieke

05 November 2007 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Lieve allemaal,

Misschien zijn jullie ondertussen al een beetje gewend aan mijn wekelijkse update, die mogelijk zelfs voor sommige bijdraagt aan het wel bekende OSW gedrag, ofwel ‘Ontken de Start van de Werkweek’. Helaas heb ik deze week geen update, omdat ik nergens anders ben geweest dan in Hamilton, en vooral gewerkt heb. Mijn plan om naar Rotorua te fietsen is een beetje in het water gevallen door de regen. Vandaar dat ik dit weekend door heb gewerkt en wat in de omgeving van Hamilton heb gefietst. Ik heb eindelijk rustigere wegen ontdekt die door de groene heuvels het platte land inlopen. Hoewel de omgeving prachtig is, ben ik er nog niet uit of het ook een veiliger alternatief voor de snelweg is, aangezien de snelheden hetzelfde zijn, maar de vluchtstrook afwezig.

Omdat ik even achter mijn computer vandaan moet komen en Jarrod de tijd geven om te reviewen wat ik heb geschreven, ga ik er komende week een paar dagen tussen uit. Ik heb een vlucht geboekt naar Wellington waar ik van dinsdag tot vrijdagochtend ben. Franck, de Fransman die ik in Waitomo heb ontmoet, heeft me uitgenodigd om me rond te leiden. Erg leuk, zo kan ik de stad sneller leren kennen en heb ik meteen goed gezelschap. Binnenkort dus een verlaat ‘weekend’ verhaal. Om het een beetje goed te maken, staan nu wel de foto’s van Waitomo Caves online bij het vorige bericht.

Veel liefs, Lieke

  • 05 November 2007 - 08:14

    Judith:

    Heej chickie!

    Geniet van je vrije dagen. Geniet van Wellington. Vergeet het Te Papa museum niet.

    kussie

  • 05 November 2007 - 09:19

    Matthijs:

    Hey lieke,

    Leuke foto's! Veel plezier op je paar daagjes vrij.

  • 05 November 2007 - 16:10

    Anne:

    He Lieke,

    Klinkt goed! Veel plezier op je mini vakantie. Iets zakelijks: zag net dat je een brief van 'Promaco Conventions' uit Australie hebt gekregen. Zal waarschijnlijk over een van je conferenties gaan. Moet ik hem voor je open maken?
    x Anne

  • 07 November 2007 - 12:33

    Nelly Peters:

    wij genieten van jouw berichtjes;geniet jij in Wellington en dan lezen wij het weer met veel plezier.
    groet, nelly en wiel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 September 2008

Een dag in Marapyane

24 Augustus 2008

Dag 1 in de community

03 Augustus 2008

Zuid-Afrika!

01 Januari 2008

Laatste avonturen

21 December 2007

Backpacken!
Lieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 12707
Totaal aantal bezoekers 30880

Voorgaande reizen:

02 Juni 2017 - 22 Juni 2017

Biking in Canada

01 Oktober 2007 - 30 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: